lördag 5 november 2011

En av de vackraste..

..städerna jag varit i är vad Wien får som betyg!:)
Tidigt igår landade vi i Holland igen efter super trevliga dagar i Wien med mycket god mat och skratt! Tack tjejer och Mille !!! <3

Folket måste jag säga är lite halv otrevliga förutom vissa undantag men det gjorde inte så mycket ,staden är helt otroligt vacker med alla gamla byggnader och historik!Riktigt romantisk stad ,får ta med min prins nästa gång:)
Var lite kulturella och gick på spanska ridskolan,åt på en restaurang där de hade Wiens mest berömda schnitzlar annars så sprang vi mest på stan och bara tittade!


Och vi avslutade så klart med att se Austria Wien- AZ ,älsk var avstängd och gjorde mig sällskap på läktaren även Niklas bor Henrik och 2 vänner till var på plats kul! Resultatet blev tillslut 2-2 efter AZ tappat 0-2 ledning men 1 poäng är bättre än ingen!

Här får ni ett bild regn från våran trip ;
Vårat hotell rum och en Mille som röje rpå sängen :)

Kanske bara jag som är barnslig och tycker att det är sjukt kul att denna skylt såg ut så här utanför en restaurang!





Lunchen dag 1 på en väldigt annorlunda restaurang! Det var nämligen en affär med massa roliga grejer sen satt man mitt i och åt gott var det med :)
3 Tokar på stan!
Spanska ridskolan!
God dryck och trevligt sällskap!!
Lite Wien by night!



Sjuuukt goda och stora schnitzlar!!

Lille Mille sovsnällt i sin åkpåse under matchen!


Henrik och Niklas på matchen :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar