onsdag 19 oktober 2011

Ny dag!

Nya tag! Ja som sagt så var gårdagen inte  den bästa,jag satt här hemma igår och tänkte jag får väl vara uppe hela natten eftersom jag varken kunde stå,ligga eller sitta utan att det emellanåt kändes som någon högg en kniv i nacken och vred om. Första gången på länge tårarna rann pga att något gör ont...
Men jag värmde vetekudden och peta i mig ett gäng smärtstillande och framåt kvällen kunde jag i alla fall ligga på ena sidan om jag låg stilla och även om sömnen var si  så där så är den värsta smärtan puts väck och ja kan röra mig mer idag ! :)

Så nu ska jag försöka fixa lite saker här hemma  i eftermiddag kommer nämligen Niklas föräldrar :D

Här får ni några bilder från när vi fira Niklas (i efterskott) med middag i söndags!;

Vi gick till en relativt nyöppnad restaurang i Alkmaar som hette "Vito"!


Nytt och fräscht!

Lili och Ragnar!

Rasmus och Sanna :)

Nina,Pontus,Mille och älsk!

mumsig förrätt!!

Älsk var gullig och beställde in ett "Caro Caro" vin ;) haha


En glad Niklas!


Tiramisu!


Tack alla för en super trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar