fredag 14 oktober 2011

Dags..

..att ta tag i träningen igen! Gym-kortet gick ut för någon dag sen så det är dags att förlänga medlemskapet! 
Så när grabbarna kommer hem från sin träning idag beger jag och Ninis oss ner till det roooliga gymmet och kör igång igen :)
Ska faktiskt bli lite skönt att få köra ett pass igen dessa dagar hemma och i Finland har liksom inte innehållit så mycket motion utan mer av det goda haha!

Lite mer Helsingfors;



Vi fikade så klart på Fazer café ;)

Mums!!     
Mina nya favvo-tröjor fick även göra premiär i Finland,båda går i guld!Love!

Juste fick ju en önskan att visa hur mitt hår blev efter mitt frisör besök förra veckan , dock är det ingen stor skillnad. Jag har lovat mig själv att hålla mig till de blonda en längre tid nu då jag förra hösten/vintern gick och blev näst intill svart hårig och som varje vår/sommar vill jag tillbaka till det blonda men när man går från så mörk till så ljus igen sliter det väldigt mycket på håret och vill man ha långt hår som jag är det inte det smartaste. Så det blev blond helfärg :) Lite mindre utväxt och lite blondare ;
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar