tisdag 18 oktober 2011

aj aj aj!

Vilken jäkla nackspärr jag fått!! Det började imorse med att jag kände mig lite stel ,sen drog jag och träna med Ninis och det släppte inte utan tvärtom blev det svårare och svårare att vrida åt vänster.
Så jag tänkte efter en varm dusch blir det nog bättre... men icke efter jag försökte ge mig på mina hushålls sysslor så som tvätta,bädda rent i sängen dammsuga så insåg jag rätt snabbt att det kommer gå i slow motion,började med att slå huvudet i luckan till torktumlarn  när jag stod böjd och fyllde tvättmaskinen,så jag drog till nacken,och sen ca 5 min senare när jag rev ut lakanen och bara skulle runda hörnan av sängen lite smidigt så kunde jag uppenbarligen inte se mig för eftersom jag drog smalbenet rätt i kanten av ramen till sängen och det gör ju så himla ont så jag glömde nacken återigen och vred fel! Kankse bara borde ligga stilla en dag som denna haha för denna dag är uppenbarligen inte till min fördel!Nu kanske jag e lite gnällig men det får man vara ibland!

Nån som har några nackspärrs tips??:D

 

1 kommentar: