måndag 11 februari 2013

Träna

Här har det varit en helg med fullt ös, möblerat om lite,utgång med trevliga Amsterdam brudar,fotbolls match igår (sluta lika) för att nämna några saker... :)

Vi träffade även på en granne idag, lr ja han såg till att vi träffades haha
Jag och Niklas skulle åka och handla lite och var på väg till bilen.
Grannen en väldigt pratglad man i 60+ åldern, stod precis utanför sin dörr och pyssla med något.

När han fick syn på oss drog hela cirkusen igång direkt.
2 minuter senare var vi på rundvandring i deras lägenhet och vart erbjudna kaffe som vi snällt tacka nej till.
Och jag tror vi hann få höra åtminstone halva hans livshistoria ;)
Hans fru sen 30 år tillbaka var även hemma hon såg dock lite undrande ut när vi dök upp haha
Lite tokig var han men harmlös bara att skratta åt det och tyvärr ska dom nu flytta efter 23 år i Amsterdam.

Så det dröjde lite innan vi kom till affären med andra ord :)

Nu blir det middag pronto!
Kl.21 ska jag tydligen kickboxas :S haha wish me luck!

Om jag ändå är inne på den "tuffa" banan här är mitt nya "nit" skärp! I like!

         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar