torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag

Och match dag, ikväll går Ajax in i EL gruppspelet 32 lag möts denna runda.
AJAX- FC Steaua Bucuresti 19.00 !

Jag ska även på lite "Alla Hjärtans Dags" middag med fruar och flickvänner innan matchen.:)
Våra karlar har ju redan åkt på hotell för fokus på match så vi får ge varandra lite kärlek istället.
Och egentligen så är det ju inget som borde vara mer speciellt idag än alla andra dagar , man ska ju visa uppskattning och kärlek alla andra dagar med :)
Men klart att det funkar som en liten reminder ibland att man ska bli bättre på att uttrycka det!

Så med det sagt!

Älskade familj,vänner ni vet vilka ni är! 
Jag saknar er och Älskar er allihopa, och jag hoppas att jag är okej på att visa det!
Men jag ska jobba på att visa det ännu mer!
<3

Och självklart har jag världens bästa sambo ,min Niklas finns inte ord nog att beskriva hur mycket jag älskar dig!
Du är mitt allt <3


Eftersom han "dagen till ära" inte befinner sig hemma överraskade han mig igår med fina rosor och ett litet paket.
Tack igen min prins!
  
  
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar