måndag 4 februari 2013

Sporadiskt

Är vad mitt bloggande blivit nu för tiden.
Men så får det vara ibland, jag skriver när andan faller på.

Amsterdam har börjat tina upp igen och solen kikar fram på förmiddagarna me like alot!
Jag är frisk nu äntligen och har börjat så smått komma igång med lite träning igen vilket är otroligt skönt!

I helgen var Niklas avstängd(5e gula) så därav att han inte spelade mot vvv venlo borta i söndags.
Vid 6 tiden i morse körde jag min älsk till Schipol och han befinner sig nu i Israel.

Det är landslags läger och Finska landslaget är alltså i Israel.
Dom spelar bara träningsmatch denna gången , vilket gör att jag ännu mindre förstår varför dom skulle välja att spela där!?
Ja jag kanske är överdrivet orolig men det finaste jag har är min N!
Och dom befinner sig inte allt för långt i från krigshärjade områden just nu.
Låt dessa dagar gå fort så jag får hem honom snart igen <3

Nu ska jag fotsätta ha egentid ,kanske måla naglarna och kolla på svenska skräp program :)

         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar