onsdag 20 februari 2013

Onsdag

Här sitter jag med ett trött och lite snurrigt huvud men på ett bra sätt.
I måndags hoppade jag på en intensivkurs i holländska.
Jag förstår redan mycket när någon pratar till mig och kan mest en massa ord men att verkligen prata har jag inte riktigt börjat med och nu var det dags helt enkelt.
I'm back in school ;)


Den här kursen är till och med fredag,alltså 5 dagar.
Och 6 timmar per dag på 4 elever blir väldigt intense.
Men går man en intensiv kurs är det just vad det ska vara:)
Efter idag (dag3) känns det faktiskt som att en del redan har sjunkit in även om det under lektionerna knappt känts som man kommer ihåg det första man gjorde. 
Kul är det i alla fall och det finns 4 kurser till om man vill avancera.
På fredag ska jag bara prata holländska , nu jäklar!

Bild en trött tjej på väg till skolan imorse.
 Men solen sken,Amsterdam är rätt vackert ändå..

Roligt i skolan?
 
plugg,plugg,plugg...
         

1 kommentar:

  1. Spännade, det är väl bara att fortsätta med nästa kurs!

    SvaraRadera