onsdag 13 februari 2013

13-02-13

Solen skiner och jag har haft en härlig morgon med en löprunda i parken som faktiskt gick över förväntan:)

Det hela var väl mest ett försök att bli av med träningsvärken från i måndags kväll då jag för första gången i mitt liv gick på ett kickboxings pass på ca 1 timme.
Det var sjukt jobbigt kan jag lova och många gånger ville jag ge upp.
Men har man en PT som står och gapar på en går det ju inte.
Det var inte bara jobbigt utan väldigt kul också så när jag kämpat mig igenom passet kände jag mig rätt nöjd.
 Träningsvärken som kom efter va dock inte att leka med då jag är så otränad.
Knogarna tog också lite stryk trots handskar kanske var för att jag slår så hårt ;) lr att jag inte är van haha

Men jag ger det ett försök igen efter helgen:)

Igår var Niklas ledig så det blev en dag i möbel affärer ,dock hitta vi inget till terassen utan blev lite annat smått och gott.
Som lite nya lampor och en kandelaber till köksbordet också.

Sen blev det restaurang mys som avslutning <3
Härlig dag med andra ord.

Nu har jag inte tid att sitta här längre nu har jag lite ärenden att ta tag i!
Ha en fin dag!          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar