fredag 31 augusti 2012

Blåsigt

Inatt och nu också för den delen har det blåst något helt galet!
Vi sover ju oftast med fönstren öppna lr ja på glänt så att säga,
för det oftast blir väldigt varmt annars.
Och det har tjutit och väsnats hela natten jag som inte är ett fan av ljud när jag ska sova och tidigt i morse flög jag upp för dom började smälla och ha sig för att vinden sög tag i fönstren så hårt,var bara att stänga.
Ja värdsliga problem kan man säga,men jag sover nästan alltid dåligt nu för tiden vilket är otroligt tröttsamt. 
Länge sen jag hade en riktigt god natts sömn, ni vet när man vaknar på morgonen och bara känner att inatt har jag sovit så jäkla bra.
Trodde sömn problemen kom när man skaffade familj inte innan haha :)


 Jag har i alla fall hunnit dra igång  lite tvätt och så jag och Niklas får nämligen lite spontan besök ikväll :D
Nu ska jag strax möta upp fina Emma och umgås lite N är och tränar. 
Gårdagens visningar var kanske snäppet bättre men det är sjukt svårt och vi har sett vääääldigt mycket olika lägenheter och områden nu.
Så jakten på det nya boendet fortsätter nog till när Niklas är tillbaka från landslags lägret. 
Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar