torsdag 23 augusti 2012

Godmorgon!

Jag har ju nästan blivit morgon pigg av att gå upp dessa dagar ,lite kul då det annars hör till ovanligheten att jag är uppe före 9 tiden!:)

Niklas första träning hade gått bra , och han kände sig pigg och fräsch :) 
Hade det varit jag hade jag varit sjukt nervös tänk dig första dagen på ett nytt jobb så står det hundratals och kollar på dig!
Det var ju öppen träning så det var en hel del fans som samlats.
Men antar att man kan vänja sig med sånt med det är ju ganska mycket fler människor under matcherna men ändå!:)
Så glad för N's skull även om vi hade det fantastiskt i AZ både för Niklas fotbollsmässigt och mig med allt annat runt omkring så behövs det ibland en förändring och en ny utmaning.
Nu får vi se vad för möjligheter Amsterdam har att ge oss!
Jag är glad och spänd på hösten i alla fall!

Här kommer en liten video från Niklas första träning lånad från :http://www.ajax.nl/Home.htm .

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar