fredag 7 september 2012

En vecka senare...

Godmorgon!
Ja här ekar det tomt på uppdatering.
Har liksom varit lite annat som prioriterats så orken till att blogga något har försvunnit lite .
För 1 vecka sen dök våra kära vänner Nina,Pontus och Mille upp lite spontant då Pontus fått några dagar ledigt.
Mycket trevligt tycker jag Nina och Mille skulle ha anlänt på måndagen men nu kom hela familjen Wernblooms redan på fredagen!:)
Så sen dess har det varit full rulle,Niklas åkte på landslag i måndags och Pontus begav sig i tisdags.

Vi har haft massa mys för oss. 
I onsdags hade vi lite playdate med Mille och Hugo(Emma och Viktor Elms son). 
Då blev det badhus ,äventyrs bad för småttingar även jag följde med lekte nog minst lika mycket jag haha
Sen till kvällen hämtade jag upp Ninas kära mor,så hon får träffa oss med men mest sitt barnbarn kanske ;)
Vi utnyttjade situationen direkt och mormor fick vara barnvakt under gårdagen så jag och Nina fick lite kvalitets tid i Amsterdam mys!:)
<3

Finis!

Ja det bjuds på allt möjligt i Amsterdam!;)
Nu ska jag joina dom andra som redan gått upp,och äta frukost!!:)
Sen blir det in till Alkmaar. 
Ikväll spelar även Niklas VM-kval med Finska landslaget mot Frankrike i Helsinki!
Kl.20.30 tror jag den börjar svensk och Holländsk tid.

Nej nu kurrar magen massor! Ha en trevlig dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar