torsdag 8 december 2011

Längtar!

Tills vi åker hem både till Stockholm och Åbo! Ska bli så mysigt att träffa alla!! Vill nu nu nu!! Men det är ju faktiskt bara 2 veckor kvar!:) 
Det blev aldrig A'dam idag ,Niklas hade lite möte med tränaren och en intervju efter som drog ut på tiden så vi tar det en annan dag vi ska in och julhandla lite när tillfälle ges!

Nu sitter vi i soffan mätta o belåtna och lyssnar på stormvindarna,fönstrena skallrar och det knäpper och knakar när vinden tar tag i huset och jag tycker mig nästan kunna känna att huset rör sig lite men Niklas säger bara att jag inbillar mig! Ogillar vinden väldigt mycket!


Nu blir det mys i soffan,i helgen är det massa skoj på gång så bäst man vilar upp sig lite:)


Kvällens middag blev typ någon form av egen kyckling/nudel wok! Enkelt och gott!

 

2 kommentarer:

  1. Ja jag längtar med!!! Men snart så! :)
    Love you!

    SvaraRadera
  2. Det har stormat hela natten här i Svea också. Blä!!
    Men ni bor ganska högt upp också va? Då är det såklart det blir extra läskigt

    SvaraRadera