fredag 9 december 2011

Fredag!

Hej på er! Imorse blev det en sväng på gymmet ,sen blev det hem och duscha!
Och ner på stan för klockan 12.30 hade AZ ordnat en lunch för alla spelarnas flickvänner/fruar ,det var i alla fall trevligt och gott och nu har man väl sagt något ord mer till de andra tjejerna mer än hej men då det var flera små bord så hamnar ju alla i olika grupperingar det holländska tjejerna för sig  och så vi svenskar och estländskan !
Men AZ's "allt i allo" som styrde upp detta sa att han tycker det ska göras oftare så vi tjejer som lever med dessa fotbolls spelande karlar ska känna någon gemenskap nu har jag ju redan Nina o Sanna men utan dom skulle det nog kännas ensamt och då är sånna här tillställningar mycket bra!
På söndag är det AZ galan också så då ses alla igen kanske blir några fler meningar som utbyts mellan alla :)

Imorgon är det match igen denna gång hemma. AZ-Graafschap kl. 19:45!Så då hoppas jag alla håller tummar och tår för vinst!!!

Nej nu ska jag och älsk ha fredags mys! Vi hörs imorrn!

Fin bricka från Riviera Maison,som jag och Niklas fått x 2 av Niklas mamma :)
 

1 kommentar:

  1. Åh jag älskar Riviera Maison!!! Så fina saker! Hoppas allt är bra med dig gullis! Puss

    SvaraRadera