onsdag 21 december 2011

Full fart!

För er som missat det så är jag nu i Sverige!:)
Kom hit nu i måndags och det har varit full rulle sen dess,hängt med syster,kära vänner ,bror,pappa,mamma o lennart and so on... Blev frissan igår och nu känner jag mig fräsch i håret igen ;)  Och jag är fortfarande blond!
Hade tänk att jag skulle slänga in lite bilder men det verkar inte funka att få in dom på min kära mors dator just nu så jag får återkomma med den biten!
Jag har också jagat julklappar som en tok och det börjar arta sig ,men fortfarande lite att ordna med!


Ikväll spelar AZ och älsken cup match borta mot AJAX ,så först i morgon får jag tillbaka min prins och vi kan äntligen njuta av att vara lediga tillsammans och fira Jul och Nyår med familj och vänner!!! <3


Någon som har något tips för hur man ska sova bättre jag har sovit så jäkla dåligt i säkert 3 veckor i sträck och nu känner jag mig som en zombie? 



1 kommentar:

  1. Ett tips är att inte hålla på med mobil, tv eller dator precis innan man ska gå och lägga sig, eftersom man får så mycket intryck och det är svårt för hjärnan att koppla av. Men det kanske du redan har testat... :)

    SvaraRadera