tisdag 13 december 2011

6 dagar!

Ja jäklar, nu åker jag hem till Svea om bara 6 dagar!!!:)
Måste nästan ta och börja packa lite!!Niklas kommer också fast först den 22a dec då dom har match den 21a!

Igår var Niklas ledig, och vi sov till 12 nån gång det var väl behövligt vill jag lova!Sen passade vi på att ta oss till Amsterdam för lite julklapps shopping!Ja vi fann några julisklappar ,och Niklas hittade för engång skull lite nytt till sig själv han är liksom ingen stor shoppare . Så N fick lite nytt till garderoben och jag fick ett datafodral i neon rosa ;) Så nu kan jag resa med datan och slipper andvända örngott som jag lindat in den i tidigare haha!

Någon som kan säga vad jag i klädes väg bör ha med mig till Sverige ,hur är vädret just nu?
 

1 kommentar:

  1. Idag är det i snitt +3 grader och det blåser massor. Inget snötäckt landskap ännu men dom har utlovat på vädret i form av både regn och snö. Och det skulle bli kallare i dagarna som kommer.

    SvaraRadera