onsdag 28 september 2011

Sunshine!!!

Hej solen, jag har saknat dig!:)
Idag är det nästan som en sommardag säkert runt 25 plus i solen,lovely!! Kommande dagar ska detta tydligen hålla i sig och graderna även klättra något mer om nu det stämmer:) 
Jag som målade höstnagellack här om dagen;


I morse vid 7 tiden körde jag älsken till arenan,då AZ idag begav sig till Ukraina inför EL matchen imorgon!! usch och fy vad tråkigt jag tycker det är att vara utan min prins speciellt när det är så mycket på samma gång ,men det är ju en del av det "glamourösa" livet med en fotbolls kille!
Och jag har ju faktiskt turen att ha mina underbara vänner Nina och Sanna nära <3 Ni är guld värda!

Nej åter till tvätten ,kanske ska börja packa lite med blir ju Svea på måndag!! Fast helst vill jag bara sitta och njuta av solen:)

Tot Ziens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar