torsdag 1 september 2011

.....

Hej på er!
I måndags begav jag mig hem till Sverige och Stockholm då min Älskade karl har landslags läger och 2 kval matcher och är i från mig i 9 lååååånga dagar! Än så länge har jag tagit det lungt och umgåtts med familj och en del av mina fina vänner men jag jobbar på att hinna med lite mer då det var 2,5 månad sen man var hemma sist! 

Idag har jag och Nina haft en super mys dag ute på Eriksund!
Jag fick rida på mysiga Brunton tilly (tror de var så han hette) som numera inte tävlar men tydligen dragit in storkovan när han var i form och Ninis red fina Perleman och Jenny körde Rocky! Så jäkla skönt att få komma ut i naturen och bara njuta,sjukt kul att rida med synd att man inte gör det så ofta längre bara!

Imorgon ska jag träffa mina sötisar Emelie,Karin,Erica och My  för lite fredags mys! Och på Lördag beger jag mig till landet en sväng!:)
nej nu ska jag titta lite tv och vänta på samtal från min prins!! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar