torsdag 10 februari 2011

Update

Hallå där!!:)

Måndag-tisdag spenderade jag bosatt på Limmerhoek där Ninis och Sannis bor när älsk nu varit iväg med landslaget.. Det kom även fin besök från Eindhoven i form av en sötis kallad Josie :) Massa mys ,tjejsnack och "äventyr"! Tack tjejer!
Igår vart det en dag hemma efter vi lämnat Joise och hämtat ralle och pontus på schipol.
Lite bakning och bara sega runt sen kl.20.30 var jag bänkad framför tvn med varmchoklad ,för att se min karl spela träningsmatch mot Belgien med Finska Landslaget! Resultatet blev 1-1 dock tycker jag att det skulle stått 1-2 till Finland då bollen var inne över mål linjen efter en nickboll via stolpen.. Men 1-1 är inte fy skam Belgien har ett rätt starkt lag nu även om det saknades ngra erfarna "stjärnor" ! Så Finlands insats måste jag säga var rätt bra med nästan ett helt nytt och ungt lag och Niklas numera nästan klassas som 1 av de mer erfarna och att de dessutom saknar en huvudtränare..

Sen nångång strax innan 00 fick älsken äntligen börja köra hem till Alkmaar  och mig igen!!
 Vid 3 tiden ramlade min prins in och jag klamra mig fast som en igel och tror vi båda somna på stört!!  <3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar