fredag 25 februari 2011

Goodmorning°

Godmorgon alla fina!!

Har sovit dåligt ännu en natt undra om jag kommit in i en sov svacka eller något iof försökte vi lägga oss tidigare igår för att få en bättre rytm och slippa vara så jäklans trött på morgonen kan vara därför jag inte somna på natten men morgon sidan gick inte heller att sova rastlös och hungrig var det enda jag kände, ska inte gnälla för mkt , detta är ju vardags rutiner för mina gravida vänner :P

Aja efter en kopp kaffe har tröttheten släppt lite iaf och jag ser nästan levande ut förutom att man är vit som snö!!! Ge oss sol och vår snarast!!
Älsk är och tränar, 2 träningar idag så honom lär jag inte se röken av förrens vid 17 tiden nu blir det att fortsätta avnjuta min goda frukost och sen ut på prom och lufta mig lite:)
Hade gärna haft fredags mys med mina fina vänner hemma i sverige!Miss u!!
Vad gör ni för skoj idag??


Inte pigg som en mört direkt, men men



1 kommentar:

  1. Hej !
    Nu börjar man bli less på snön här i Stockholm, men ni har ju det bra som har fått se våren börja vakna till oss er.

    // Håkan.

    SvaraRadera