söndag 6 februari 2011

Hej igen!

Igår var det match dag ännu engång! Vårat AZ mötte Excelsior borta.. Matchen började bra med 0-1 till AZ efter 10 min spelade men när andra halvlek drog igång hände allt som inte får hända kändes det som AZ högerback drog en onödig hands trots att bollen var påväg bort från mål och i den situationen inte var ngn direkt fara för att motståndarna skulle kunna göra mål heller! Men det hände och Excelsior fick straff och det blev 1-1, sen kom 2-1 och allt som börjat så bra kändes bort blåst, då fick min karl tyvärr ett direkt rött efter lite blackout och frustration då han gick in i en situation väldigt sent så nu är Niklas avstängd minst 2 matcher och även backen som orsaka straffen fick sitt 5e gula och är även han avstängd mot psv ! Tråkigt men gjort är gjort ,shit happens!

Nu har jag precis avslutat en god sen frulle iaf, och väntar på att älsk ska komma från träningen imorrn åker han på Landslags läger i 3dagar i Belgien!! buuu! hatar att vara ifrån min prins! Men jag har ju iaf Ninis och Sanna nära och även andra "fotbolls fruar" så så synd är det inte om mig:)
Igår hade vi en mkt trevlig kväll hos Lilli (estländska killen i lagets tjej) . Hon bjöd på en riktigt god middag och massa annat gottis efter !! Så såg vi på matchen på tvn som tyvärr inte ville visa en bra match! Men vi hade väldigt kul ändå!

Hoppas ni haft en härlig helg!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar