onsdag 9 januari 2013

Onsdag

Dagarna springer iväg,vilket jag får lite ångest över då jag vill hinna med så mycket som möjligt och träffa alla nära och kära.

Och att jag det första dagarna varit sjuk och "slösat" tid på att bli bättre haha 
Så känns det återigen som att tiden inte räcker till.

Jag tog mig i alla fall ut igår för en mysig lunch med min fina vän Karin <3 
Bara att jag slogs ut totalt när värktabletterna släppte så då var det bara att knata  hem igen och fortsätta kurera sig.
Inatt fick jag faktiskt lite sömn då jag tog lite starkare grejer innan jag la mig och det känns som att de börjar vända lite nu jag har iaf inte lika ont idag.
Sömn är så sjuk viktigt!

Niklas tränar som en tok varje dag nu med Ajax i det betydligt varmare Rio.
Tror han sa att det hade varit +40 första dagen på träningslägret då dom började med att jogga på stranden och eftersom det var så disigt och tidigt tänkte ingen på att den där solen fanns ngnstans där bakom så många röda snokar vad jag förstått det som efter första träningen.

Här hemma behöver man inte riktigt leta fram solkrämen hehe :)

Ha en fin dag!


I miss you every minute you are away! <3
         
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar