fredag 25 januari 2013

Några..

..veckor senare.
Jag lever! 
Har varit sjuk i drygt 2 veckor nästan 3.
Vilket har sugit musten ur mig totalt så bloggen har inte varit någon prio.
Jag hann inte mer än att komma hem till Holland så var hosta och dunder förkylningen och knacka på.(halsfluss veckan innan)
Sitter i lite än men jag är mycket bättre, äntligen ser jag ett slut på det men jag ska väl inte ropa hej ännu :)

Nu har det ju inte bara varit tråkigt!  
Fast jag haft sjukstuga här hemma så kom min älskade vän Nina på besök fredag till tisdag denna vecka och piggade upp mig lite! :)
 Mille-man stannade hemma hos Mormor.
Och jag fick ha min Ninis alldeles för mig själv!
Gud vad jag saknar att ha dig nära!! <3

 Annars har det inte hänt super mycket.
Niklas är självklart tillbaka han med efter tränings lägret i Brasilien.
Och i söndags drog ligan igång igen,Ajax-Feyenoord.
Klassikern stod på schemat med andra ord och Ajax vann med 3-0 :D
Nu är det thight i toppen!
Denna söndag är det Vitesse-Ajax som står på schemat och Niklas åker med laget redan imorgon efter träningen för att bo på hotell innan matchen då den är så tidigt på söndag.

Solen skiner kanske skulle ta sig ut en sväng och hoppas på att hostan lugnat sig.
Ha en fin fredag!     
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar