tisdag 8 januari 2013

Godmorgon

..lr ja godmorgon vet jag inte om jag tycker det är.
Sov inte inatt igen och inte pga mina vanliga svårt att sova trix utan min hals gjorde så jäkla ont fick ingen ro.

Känns som en halsfluss men jag är bara lite svullen på ena sidan och har någon liten prick och var inte särskilt röd när min kära sjuksköterska i form av min mor kollade här hemma.
Och jag är inte så hängig i övrigt förutom att halsen gör ont så ingen ide att gå till vårdcentralen och betala dyrt(eftersom jag är utlandssvensk) för att någon ska konstatera samma sak att d inte ser så allvarligt ut och om jag kan bli av med det av mig själv är det ju 10 ggr bättre än att stoppa i sig penicillin. 
Så jag  får väl helt enkelt bita ihop och hoppas att d vänder snarast!!

Så här såg min gårdag ut iaf;
Mormor's stickade raggisar,piller och saker att läsa,massa te och varm filt.
Ungefär så det ser ut just nu med, har inte ork lr tid med detta! Men det kommer ju sällan lägligt att vara sjuk när det än är ;)

Nej nu ska jag dricka upp mitt te och ta en dusch!     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar