måndag 7 januari 2013

God fortsättning..

...på det nya året!
 Det har varit lite tyst här igen på bloggen.
Men som så många andra har jag njutit av semestern över jul och nyår.
Den tog dock slut igår morse då Niklas begav sig med Ajax till Rio De Janeiro för tränings läger
Det gick alldeles för fort om ni frågar mig :)
Och jag satte mig på ett plan hem till Sverige för att umgås med familj och vänner vilket var väldigt länge sen!
Så igår kväll kom jag fram och sitter just nu och förbannar mig över mitt hals och öron ont som smugit sig på.
Sov inte alls bra inatt tog en tablett innan jag la mig men vakna sedan strax innan 5 av att det gjorde så jäkla ont igen.
Hoppas det går över snart ,gon som har hälsokur tips??
Dom mottages tacksamt finns inte tid till att vara sjuk!

I övrigt är det mysigt att vara på hemma plan lite igen, även om vi hade en skön semester i Dubai och London så längtar man alltid hem till familjen och vännerna.
Idag ska jag försöka kurera mig så gott som det går så jag denna fullspäckade vecka kan träffa och njuta av alla nära o kära så mycket som möjligt!

Ha en fin dag! Bjuder på några värmande bilder från Dubai :)










        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar