torsdag 25 oktober 2012

Vinst

:D
Vilken jäkla match det blev igår.
Ajax vann hemma mot Manchester City med 3-1!
Jag tycker att Ajax spelade bra och det gav resultat.
Även om man kan tycka att Man city's spel var sådär stundvis.

Efter dryga 20 min gjorde Nasri 0-1 målet och det verkade som att det skulle bli en svår match.
Men Siem de Jong gjorde 1-1 i 45e minuten som var sjukt viktigt för andra halvlek.
Och i 57e minuten nickar Niklas in 2-1 efter hörnan som Eriksen slog!! Stolt är jag över min karl vill jag lova!
Christian Eriksen utökade ledningen med 3-1 i 68e.
 Nu får vi hoppas på bra resultat i kvarstående CL matcher:)

Tänka sig att Niklas redan gjort 3 mål denna säsong.
Varav två CL mål mot 2 av Europas bästa klubbar.:)
Fler får det gärna bli!!

Nu ska jag och syster äta frukost sen in till Amsterdam!
Niklas är på träningen redan.

Ha en trevlig torsdag!

Bild lånad av yle.fi bild tagen av: AFP / Lehtikuva
           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar