tisdag 23 oktober 2012

Höst

Min morgon började med frukost strax efter Niklas åkt vid 8 tiden. 
Sen tog jag mig faktiskt ut och sprang 5 km ,japp jag är så nöjd med det att jag måste skriva det haha
Under sommaren kom jag igång bra med 3 löp-turer i veckan. 
Men sen liksom dog det lite i början av hösten och min träning har varit väldigt sporadisk sen dess.
Och det är kanske nu man behöver träna som mest för att få energi då solen är snål med att visa sig.
Vackert med höstens färger med:)
 Ja det är ändå ganska mysigt med höst. 
Tända massa ljus i höstmörkret är ju hög mys faktor :)
Läsa böcker och sippa på lite varmt te eller kaffe.

Just nu håller jag på och läser denna kriminalroman av Lars Kepler :PAGANINIKONTRAKTET. 
Antagligen många av er som läst den redan jag är lite efter.
Första boken "Hypnotisören" har ju blivit film redan.
Men om du inte läst den kan det vara ett bra tips om man gillar den här sortens böcker. 
Jag är hooked i alla fall och tycker det är spännande.:)

Har inte läst hälften än men jag är snart där när man väl börjar läsa är det svårt att lägga ifrån sig den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar