fredag 12 april 2013

Happy friday !

Då var det helg än en gång,och det är väl alltid trevligt men i fotbolls världen betyder det oftast fokus och match uppladdning.

Och denna helg är inget undantag.
Det är ju så sjukt thight i ligan nu och alldeles för spännande tycker jag.
Och denna söndag är det PSV-AJAX på schemat så jag hoppas alla ni där hemma håller tummar och tår för Ajax i helgen! ;)

Niklas åker redan med laget imorn,så får hem honom igen någon gång söndag kväll.

Sen är det mycket annat kul framöver.
Så jag har en relativt lång to do list att beta av.

Veckan som gått har varit bra, vi har äntligen nästan hittat allt vi vill inreda terassen med vilken känns skönt då vi snart får massa besök och jag har hört något om varmare väder:)
Så nu ska det bara små fixas lite där ute.
I onsdags fyllde jag och Niklas 3 år tillsammans ,3 år och lika kära underbart <3
Igår blev det ett kickbox pass med efter 1 veckas vila då jag stukade foten förra veckan i slutet av träningen vilket var så där skönt.
Och kalas planering är i full gång då jag blir hela 25 vårar den 21/4. 
Jag var ju 20 nyss?=)

Nej nu har jag babblat strunt nog,här får ni lite sneak peak på några av grejerna som ska ut på terassen ;
        

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar