söndag 28 april 2013

Besök

Ja här på bloggen har det ekat tomt ett tag.
Men i 1,5 vecka har vi haft besök av både mina kära vänner och en del av min älskade familj <3
Så jag har bara njutit av att få umgås!
Nu känns det dock redan hemskt tomt.
På något sätt när man fått så mycket tid tillsammans igen under en veckas tid drygt så känns det väldigt vemodigt när alla åker hem.
Jag saknar alla konstant i vanliga fall också men när man väl ses igen och skiljs åt så blir man verkligen påmind om hur mycket man saknar att ha familj och vänner nära.
Ni är bäst!
Men snart blir det en trip till Svea <3

Men först får vi ännu ett trevligt besök i form av Niklas mamma och pappa som kommer redan torsdag:)
Och till helgen spelas sista hemma matchen (näst sista matchen) så håll tummar och tår för vinst!
Det är nära nu! 

Bild regn; mys med familj och vänner 25 år har jag tydligen hunnit bli med sen sist:)

Turist båten i Amsterdam hann vi med :)

Och eftersom det var en sen borta match igår som vi inte kunde åka på så blev det ett besök på den öppna träningen i veckan.:) Varmt var det med.

Årets första grillning!:) Och lunch på stan..

Min "födelsedagsmiddag". <3
    
My best! Fotboll och bästa frukost/lunch stället le pain quotiden!

Mys med mina tjejer <3

Tack alla inblandade som gjorde mitt 25 års firande till det bästa!!!:) Jag hade så sjukt jäkla kul!!!<3


    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar