onsdag 17 april 2013

Fix o trix!

Japp, idag har jag en hel del att göra och borde inte sitta här framför dator men ska sätta fart nu.

Sen sist Psv-AJAX slutade 2-3!! 
Kan ha varit årets viktigaste vinst och jag hörde något om att Ajax inte vunnit borta mot PSV sen 2007.
Så det var på tiden och jäkligt lägligt;)
Så här ser det ut just nu;
1.Ajax 66p
2.Vitesse 61p
3.PSV 60p
4.Feyenoord 60p

Fortfarande jäkligt thight i toppen! Men jag hoppas att alla håller tummar och tår än en gång på fredag då det är Ajax-Herenveen!
Med den matchen är det trots allt bara 4 matcher kvar nu,så spännande!

Nej jag hade ju inte tid med detta var det ju.  
Imorgon kommer mina 4 bästa tjejer från Stockholm <3 cant wait!
Sen blir jag 25 till helgen så kalas ska planeras och grejer inhandlas:)

Ha en fin dag!

    

   

1 kommentar:

  1. Snart kommer vi min lilla Sockertopp... Oooooooooohhhhhh vad jag ska Krama på dig<3<3<3
    PUSS PUSS PUSS

    SvaraRadera