torsdag 22 november 2012

Matchen

Igår fick Ajax stor pisk kan man rätt och slätt säga!
Dortmund var grymma och det resulterade i vinst för Dortmund med 1-4!
Vilket självklart är väldigt tråkigt.
Men som "sämst" i gruppen på pappret från början tycker jag att Ajax har gjort det bra ändå.
Och snart är det dax för Real Madrid borta tuff match men allt är möjligt :)

Det blev lite kaos när jag åkte till Arenan igår en timme innan började jag köra , normalt sätt så tar det max 15 min dit. 
Så klart räknade jag med att det skulle ta lite längre tid men jag parkerade bilen prick när matchen drog igång.
Så det tog 1 timme att ta sig dit jag satt rätt fast i köer till Arenan kan man säga.
Och inte nog med det jag hade bestämt träff utanför med Niklas morbror,fru och vänner så dom skulle få sina biljetter.
Plus att jag lämnat mobilen hemma (bra där carro).
Så när jag med andan i halsen springer ut är det ett gäng oroliga själar jag möts av som ringt massa och oroat sig,så dumt!

Sen blev det lite annat små strul men det löste sig till slut och vi slog oss ner på läktaren 15 min in i matchen.

Kan tillägga att det var första gången jag körde själv till matchen med så jag får väl lära mig av mina misstag och inte glömma mobilen nästa gång!!!

Niklas har haft träning och borde dyka upp snart sen får vi nog ett litet besök av Morbror och fru.:)
Jag har tvättat o grejat lite hemma ,trivs verkligen i vårat nya hem!
En fika i solen på taket blev det med mys!


        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar