söndag 25 november 2012

Goddag!

Nu är det slut på veckan igen tiden har bara sprungit iväg i vanlig ordning.
2 hela veckor har vi nu bott i nya lägenheten :)
Dock har min sömn varit lite sisådär och lång tids stress och ovetande i olika former har tagit ut sin rätt man kan säga att flytten tog musten ur mig totalt.

Men nu är vi här nu är flytten gjord och vi kan börja om och starta vårat liv här!

Igår åkte Niklas med Ajax till Kerkrade redan. 
Och snart är det match start  12.30 Roda JC-AJAX! GO AJAX och Älsk!!!

Gårdagen spenderade jag med fina Sasha(Tobias Sanas flickvän) hon var ensam med och kom och gjorde mig sällskap.:)

Nej nu ska jag kika på matchen! Håll tummarna nu!!!

Gammal bild från förra lägenheten!! Men jag håller tummarna lika hårt nu med !!:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar