fredag 30 november 2012

Friday

Godkväll!

Idag är det 3 veckor sen flytten,det har gått sjukt fort.
Denna vecka har varit fylld med lite av varje Niklas hade en ledig dag denna vecka som inte var inbokat med annat vilket var första gången på länge så det njöt vi av med sovmorgon,brunch ute och en sväng på stan.
Vi rundade sen av kvällen med ett bio besök.
Blev nya Bond rullen Skyfall ,den var bra men lite lång för min smak.
Kvalitetstid var det iaf<3

Sen har det varit lite småfix under veckan och igår fick jag fin besök från Groningen.
Min fina vän Lena kom på besök.
Och jag tror vi tjattrade på non stop hela dagen.
Vi luncha på nya favoriten "Le pain quotidien" som jag och Niklas faktiskt åt frukost på varje dag när vi var i NY samma kedja grymt är det iaf.
En runda på stan blev det så klart med spana på lite fina grejer men blev inget köpt för min del.:)
Sen avsluta vi med en härlig middag ute i form av Tapas,mums!
Tack för det supertrevliga besöket!! 
Vi ses snart igen!
Vackra Lena

  
   Började slita i julpyntet idag med ,jag hade sagt först att jag inte skulle pynta.  
Då vi ändå åker bort över jul och det har varit så mycket annat så jag orkar nog inte...
Men det är ju så mysigt så jag började idag ändå :D

 
     Trevlig Fredag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar