söndag 14 augusti 2011

Söndag!!!

Idag är jag lite små seg,både jag och N har vaknat hela tiden under natten!Hoppas våra jäkla mörkläggnings gardiner kommer snart!!! 
Igår gjorde jag älsklingen sällskap och åkte och titta när vårat kära AZ mötte Twente borta. (Niklas var ju avstängd) Tyvärr fick vi inte se någon vinst men jag tycker grabbarna gjorde en sjukt bra macth och var det bättre laget stora delar av matchen, men man måste ju sätta lägena helt enkelt och det gjordes inte!Resultatet blev 2-0 till Twente!
Men fortsätter denna match form kanske man vågar tro på lite resultat den här säsongen! ;)
Ikväll är det en liten tillställing med laget för att spelare med familjer och annan personal ska lära känna varandra bättre mer om det sen!


Nu ska jag dra en sväng om med dammsugaren och kör igång lite tvättis!



Fin liten "tidnings hållare" jag hittade på stan i veckan älskar verkligen trä målat i vitt helst med lite skavanker:)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar