torsdag 4 augusti 2011

Goddagens:)

Hej på er! Just nu sitter jag och Nina och milleman ute i solen och myser man får passa på då vädret varit så där på sista tiden! Jag har boat in mig hos Nina för 2,5 dag då Niklas är med AZ i Tjeckien för ännu en EL kval match. De åkte igår morse och spelar match ikväll Jablonec-AZ kl.20.00 ,så håll tummarna!! Imorrn eftermiddag kommer grabbarna hem och på söndag spelas första matchen i ligan mot PSV! Men min karl blir bara hemma en kortis då han redan på söndag kväll efter matchen måste bege sig till Riga och möta upp Finska landslaget ,och spela tränings match på onsdag! Jag ogillar detta flängande men så ser hela hösten ut oxå tyvärr det är bara att gilla läget! Jag saknar dig varje sekund älsklingen!!<3. Ikvall blir d mys m lite gott och kolla på våra karlar på tvn! Go AZ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar