måndag 11 juli 2011

Tjenixen!!

Hello peeps!:)

Hoppas ni haft en fantastisk helg och att veckan börjat på bästa sätt!
Jag hade ju som sagt en helg hos min fina vän Ninis och Mille som var super mys då killarna har haft tränings läger. Igår kom de hem igen och försäsongen fortsätter med tränings matcher osv. till augusti då första liga matchen spelas!

Idag skiner solen och det är rätt varm gillas skarpt efter lite regniga/molniga dagar!
Imorgon ska jag tsmns med Nina bege mig till ett gym för att skaffa kort och även utnyttja kortet;) Var ett tag sen man hade gymkort så man kan säga att det är dags blev några svängar in på gymmet när jag och älsk var i NY men det var det första gångerna på läääänge! :)

Nej nu ska det göras middag!
Kvälls sol och lite utsikt från vårat bo..



 

1 kommentar:

  1. Heeej Carro!
    Hade helt glömt bort att kika in här igen efter att du hade ett litet uppehåll! Men shit vilka bilder du lagt upp från er resa! Ni ser ut att ha haft det helt underbart och jag blir sjukt avis! :D Verkar ha varit ett bra koncept detdär med två veckor och på lite olika ställen :)

    Vi får styra upp någon Ams träff snart! Jag är ännu i Finland men kommer till holland nu på onsdag och eftersom killarna tränar så mycket nu så skulle ju en tjejträff passa bra va? :)
    Stora Kramar!

    SvaraRadera