söndag 17 juli 2011

Hej på er!

Hoppas alla haft en mysig helg! Det har jag iaf och denna härliga söndag då Niklas är ledig blir det lite bio mys senare :)
I fredags var jag och N och åt middag i Bergen på "La terazza" super god mat!Men svårt att inte gilla italiensk matlagning!



Och igår blev det ett pass på gymmet igen med Nina ,känner mig väldigt duktig efter denna första vecka med träning nu ska det bara hålla i sig i längden med haha! 
Men det är rätt skönt att gå dit och rensa huvudet få blodet att pumpa runt lite och efteråt är man jäkligt nöjd!


Sen åkte N till arenan för samling då AZ hade tränings match mot ett lag som kallas "MVV" som spelar i ligan under Eredivisie!  Jag,Nina,Sanna och lille Mille begav oss senare på en liten roadtrip för att se matchen som slutade 4-0 till AZ,och Niklas gjorde första målet:) Vilket inte händer ofta då han är mittback så ovasett om d bara var träningsmatch var d kul att se! Sen blev det taco och filmkväll hos Wernblooms :)
 Nu ska jag njuta av denna mysiga dag med min prins!

Have a nice sunday people! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar