lördag 2 april 2011

Lööördag!!

Hej alla glada!!

Är underbart att vara hemma hos min älskis igen, även om jag saknar alla fina människor där hemma så finns det inget bättre än att få komma hem till kärleken igen!! Niklas du är mitt allt! <3
Ikväll spelar AZ borta mot Feyenoord i Rotterdam och möter alltså fd lagkamraten Gil Swerts som bytte lag efter jul!       Vi håller tummarna och hejar för 3 viktiga poäng!!

Jag ska iväg och leka med min finaste Nina lite senare vi ska nog leka sug åt dig alla solstrålar du kan för idag bjuder Alkmaar på +21 grader när det blir som varmast idag!
Senare blir det hemma mys hos oss och kolla matchen på tvn!

Ha en härlig lördag!!

Det är nästan så man vill slänga på sol hatten och bikini :) 

 

1 kommentar:

  1. What are you giving Niklas to eat this season? He's played so many bad games.

    SvaraRadera