måndag 18 april 2011

Halloj!

Hello!

Har haft en super helg med min fina mami här på besök ! Typiskt att tiden ska gå så jäklans fort bara! I lördags fick vi sen en härlig och viktig vinst då AZ vann över Ado den haag med 3-1!! Gött! Nu är AZ än engång på 4e plats nu får vi hoppas på bra resultat till helgen om det går som vi vill är den nästan säkrad!!
Juste jag och mamsing begav ju oss i väg till tulpan landet på dagen innan matchen , "keukenhof" lr vad det heter jätte vackert men vi lyckades nog pricka in en special dag för man kom knappt dit först och när vi väl gjort det och betala inträde ca 150 kr insåg vi rätt snabbt att vi inte skulle stå ut länge då man inte ens kunde strosa lite lätt utan man gick hack i häl på ngn heeela tiden aldrig sett så mkt människor och bilar och busslaster på ett och samma ställe någon gång!
När det är lite vanligt med folk är det nog jätte mysigt klart det är kul att ha sett det men fy bubblan vilket stressmoment!
 Sen igår morse begav sig mami hem till svea igen :( men vi ses snart igen!:) Tack för en mys helg mami! Jag älskar dig! <3
Och till ngt helt annat mina fina vänner Nina och Pontus har påbörjat resan till att bli föräldrar !! Jag går här hemma och är nervös och uppspelt tänk att deras lilla skatt snart kommer titta ut! 
Nina och Pontus ni är grymma och kommer bli fantastiska föräldrar!!
Kärlek och styrke kramar till er!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar