lördag 16 april 2011

Hej igen!

Hej på er!

Här i Hollandet är det full fart min fina mamsing kom ju hit i onsdags kväll! Sen dess har vi kört heldag i Amsterdam med middag på favvon Albertos en urugayansk restaurang som har väldigt gott kött!  Igår blev det en lugn morgon med promenad och senare en sväng på stan i Alkmaar med en väldigt trevlig fika stund på Anne&Max :) 
Nu har vi precis kommit hem igen efter en skön promenad ,nu blir det snabb dusch och sen ska jag försöka hitta till "tulpanlandet" och försöka vara lite kulturella! :)

Älsken är hemma och laddar för match då det är ett viktigt möte ikväll mot Ado Den Haag dom ligger just nu 1 poäng före och en vinst vore väldigt bra för att ta hem 4e platsen!
Så 20.45 hoppas jag alla håller tummarna!!
Vi sitter iaf på arenan och hejar som tokar!!
 GO AZ!!!

Nej nu ska jag sätta fart så vi kan bege oss!
Vi hörs sen!


vi fastna inte riktigt på bild men här är jag o mami ,den härliga fikan "afternoon tea" och lite ny små prylar jag fått med mig! :)










Juste fick ju påskägg av mamsing oxå mums!!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar