måndag 2 juli 2012

I'm coming home,i'm coming home...

...tell the world that i'm coming home!!

I kväll flyger jag hem till min Niklas, hem till vårt hem!
Måste erkänna att jag längtar hem till Holland nu eller mest till att få lite vardag med min älsk i vår lägenhet med våra saker osv efter nästan 2 månader borta som jag varit eftersom jag åkte innan Niklas fick semester.
Klart semestern har varit otroligt mysig och rolig men som alla andra längtar man tillslut hem och att bo i väskan går ju an en tid :)

Vill bara säga TACK till alla vänner och våra familjer i Sverige och Finland för att ni alla bidragit till att vi fått en super semester!
We miss you already!! <3

Nej nu ska jag se över min packning ta en liten löprunda och gå till mataffären måste ju få med mig lite svenska godsaker med :)

Vi hörs när jag är i Holland igen!

Snart älskling ,snart...



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar