lördag 7 juli 2012

Dåligt..

..nu har jag varit lite dålig på att uppdatera kan jag känna.
Men jag har liksom inte haft lust det senaste dagarna:)
Sen jag kom hem har jag packat upp tvättat och fixat ,njutit att vara i sitt egna bo. 
Niklas var ledig i onsdags så vi tog en lunch i Amsterdam i det härliga vädret var ca +30 hela dagen!härligt var det!
Sen kikade vi lite på rean och sen hade N fysio tid sen rullade vi hem.
Annars har jag haft fika date med fina Emma (Viktor Elm's flickvän) och gårdagen spenderade jag med min underbara vän Lili som tyvärr flyttar till Tyskland imorgon :(
Vi har så klart bestämt träff idag med ,vi ska eventuellt åka och titta på AZ's tränings match sen blir det middag på det!

Ja det är väl lite av vad jag gjort under denna vecka av tystnad på bloggen:)
Nej nu har jag lite måsten att ta tag i och jag borde nog ge mig iväg och motionera lite också!

Ha en härlig lördag gott folk!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar