måndag 28 mars 2011

Räcka till..

Hej på er!

Nu har jag varit i Sverige i en vecka och åker hem i över morgon! Jag har haft väldigt kul och försökt hinna med så mycket som möjligt med varje dag fullbokad från morgon till kväll... Men jag har långt i från hunnit allt och alla    vilket känns lite jobbigt jag önskar att jag hade en 10 kloner av mig själv ! Men det har jag inte, även om jag kommer hem för att det är kul och för att träffa familj och vänner så blir det även ett stressmoment för mig! Jag blir helt slut efter varje resa hem och det känns som jag aldrig hann träffa den/dom personerna lr göra det jag tänkt !

Det jag vill säga är att jag inte glömt bort någon och om vi inte hunnit ses betyder det inte att jag inte vill! 
Innan jag åkte tänkte jag att jag har ju 1 vecka och 2 dagar så då borde jag hinna allt och träffa de som vill träffas osv.. Men det går inte att hinna med och trycka in alla man brukade ha runt omkring sig på 1 vecka och självklart går ju familjen i första hand! Och nu var det ca 3 månader sen jag sist var hemma  så ska man försöka "catch up" med alla  3 månaders tid kanske mer om jag missade ngn sist jag var hemma jag bara känner mig otillräcklig men jag hoppas alla förstår att jag inte vill bort prioritera någon!


1 kommentar:

  1. nästa gång måste du minsann hälsa på mig och min älskade lilla Minna :D puss på dig vännen Emma

    SvaraRadera