fredag 4 mars 2011

Hello cuties!!

Hej igen!
Har varit lite ur gängorna som man säger trött och skruttig men så är det ju ibland det går i vågor!:) Igår var Niklas ledig så vi åkte och spanade ny dator till mig då min är paj men utbudet var sådär så blir nog att skicka efter en på nätet då kan man nog lösa svenskt alfabet oxå:)
Vi fick även med oss en Nespresso maskin ,som jag tror min karl var väldigt glad över. 
Sen blev det ikea och ett vitrin skåp in handlades:)

Färgen är matt vit kanske inte syns på bilderna lite genomlysande så man ser materialet under... tänkte den skulle passa byrån jag målade för ett tag sen :)

1 kommentar:

  1. Åh vilken fin byrå! Vadå jag tycker du fått till din blogg jätte bra, speciellt med tanke på om datorn är på finska? Haha!

    Våren för mig... Ja vi drar hem till Sverige om lite mer än två veckor, ska bli så himlans skönt! Så ska jag kolla stockholmsmatchen också! Sen kanske man ska planera in någon tjejtripp! :)

    Vad är dina planer snuttis?
    Kramis

    SvaraRadera