måndag 18 mars 2013

God kväll

Här hemma ekar det tomt.
Niklas begav sig imorse till landslaget.
Närmare bestämt till Spanien och Madrid, Spanien-Finland möts med andra ord och det är VM-kval.
Sen spelar dom även en träningsmatch i Luxemburg efter det så om 10 dagar får jag träffa min prins igen.

Hatar att vara ifrån min N så länge!  
Man glömmer alltid att dom ska iväg igen o igen.
Men jag antar att det är nyttigt att sakna varandra...
..fast för mig är 1 dag hur länge som helst.

Igår spelade Niklas första matchen i Ajax tröjan borta mot AZ.
Så tillbaka till gamla klubben fast som motståndare .
Kändes lite konstigt,så många fina minnen vi har från Alkmaar och AZ.
Och nu är vi alla utspridda här och var!
Blev så klart en del kära återseenden med :)
Och innan matchen hade jag en mysig lunch med fina Emma,Hugo,Hanna och Daniel(inflygna från Finland).
 Och Ajax vann matchen med 2-3 och sitter kvar på 1:a platsen. :))


 
        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar